mandag den 3. marts 2014

Nebbe MølleP&T

Efter D. 02-03-14 og have besøgt Nebbe Mølle put and take sammen med en god fiskeven som jeg fisker meget med har jeg besluttet at give en beskrivelse af min oplevelse.

Vi ankommer til søen ved 0730 tiden fulde af forventninger efter at have fulgt med på facebook og diverse andre medier skal der fanges store fisk.

Vi kigger på området og tænker det er fedt men vi skal da i den store sø, men skuffelsen var anselig da jeg blev klar over at der "kun" er en sø som jeg vil anslå til at have et vandspejl på ca 7000 m2.
Men tænker pyt for der er store fisk der bare venter på at blive fanget, jeg skulle blive klogere ?
Der går vel ca 5 min før min ven får det første nap, og jeg tænker skynd dig nu at komme igen med at fiske, der går da heller ikke længe før jeg har nap, men lad mig sige med det samme fiskene var ikke til at tale med, det bliv til en 0 tur for mig.
Der er rigeligt med små bænke rundt om sø'en men underligt nok ikke affaldsspande ved hver bænk, med det resultat at der lå meget snøre rundt om sø'en.

Vi fiskede 4 timer til 120,- som jo ikke er dyrt, de timer vi var der blev der sat fisk ud 1 gang til trods for at der var ca 14 fisker ved sø'en i snit.
Ejerne som satte fisk ud mente ikke at man hilser på andre end dem man kender fra sø'en, hvilket jeg syntes er underligt, jeg bemærkede også at selv om de gik rundt om sø'en tømte de ikke de små spande ved bænkene, som nu var godt fyldte.
Der var ikke plads til at bruge fluestangen så den blev i bilen for vores vedkommende.
Min ven fangede 3 fisk som nok vejede ca 4-5 kg til sammen.
Men det var en hyggelig dag, så for vi at se om der ikke kommer noget på land, næste gang vi er på de kanter.

Hilsen testfiskeren

Ingen kommentarer:

Send en kommentar