søndag den 13. april 2014

Fyns fiskevand
Efter at have besøgt Fyns fiskevand D 12-4-14 vil jeg give jer min mening og oplevelse.
Det er nogle år siden jeg har været der sidst fordi det ikke efter min mening en sø som var værd at besøge, grøde og dårlig vandkvalitet ødelagede min oplevelse den gang, nu er der så kommet ny ejer.
Og hold da lige K.... Hvor har de brugt meget tid på at rette op på søerne og det er lykkes og tænker man på at de "kun" har haft Fyns fiskevand i en sæson er det et meget stort stykke arbejde de har lavet.
De er meget seriøse omkring driften af søerne, den dag jeg var der skulle der have været en konkurrence i storfanger søen.
Den blev aflyst pga et uheld med fiskene iflg ejeren var der 4 døde fisk efter udsætningen af fisk men om morgen var der 150 kg døde fisk, som fik dem til at aflyse, som jo også er det enste rigtige at gøre.
Og ejer fortalte mig at der er bestilt en biolog til at komme at kigge på problemet.
Det er med baggrund af dette at jeg siger at de er meget seriøse omkring driften.

Området som søerne ligger i er meget flot og vel holdt, et eksempel på dette er skraldespanden er gravet halvt ned og er med stormsikring og i øvrigt med pose så selve spanden ikke kommer til at lugte, lækker detalje.
Skal jeg nævne noget som kunne laves om, må det være at sætte fisk ud så folk kan se det.
Jeg kender ikke til hvornår der bliver sat fisk ud.

Alt i alt må jeg sige flot arbejde og Fyns fiskevand er et besøg værd.

Priserne er lidt høje syntes jeg 160 kr for 4 timer og 200 kr for 2 timer i storfangersøen.
Hilsen Testfiskeren
Men bestemt et besøg værd
Man kan tjekke søerne ud på www.fyfi.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar